|
این مطلب در كتاب مسند احمد بن حنبل - چاپ دارالكتب العلمیه - جلد ۱۰ - صفحه ۱۱ - حدیث ۲۴۷۶۹ موجود می باشد. تصویر زیر صفحه ۱۱ و حدیث ۲۴۷۶۹ مسند احمد بن حنبل می باشد. ( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید ) ترجمه متن مشخص شده : روایت است از عبد الله ، روایت است از پدرش ، روایت است از محمد بن فضیل از اعمش از تمیم بن سلمه از عروه از عایشه ، گفت : رسول خدا در حال اعتكاف بودند و من به مسجد رفتم و موهای پیامبر را می شستم و من حائض بودم. سند بعدی كتاب صحیح مسلم - چاپ دارالفكر - كتاب الحیض - باب مباشرة الحائض فوق الازار - صفحه ۱۵۹ - حدیث اول موجود می باشد. تصویر زیر صفحه ۱۵۹ و حدیث اول كتاب صحیح مسلم می باشد. ( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید ) ترجمه متن مشخص شده : روایت است از ابوبكر ابن ابی شیبه و زهیر بن حرب و اسحق بن ابراهیم ( گفت : اسحق : خبر ما. و گفت : دیگران : روایت است از جریر ) از منصور ، از ابراهیم ، از اسود ، از عایشه كه گفت : ما زنان پیامبر حائض بودیم ، پیامبر امر فرمود لباسهای حیض را بپوشیم و با ما مباشرت ( هم بستر شدن ) می كردند. نتیجه : ۱ ـ آیا با توجه به این احادیث كه عایشه از حیض و غسل جنابت خود برای نا محرمان تعریف می كرده است شایسته پیروی می باشد؟ ۲ ـ آیا واقعا سزاوار است كه ما او را ام المومین بنامیم؟ 3 ـ آیا این كار عایشه ،بی حیایی عایشه است یا عفت داشتن عایشه؟ اهل تسنن لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت كنید نظرات شما عزیزان: برچسبها: |